KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

onsdag 7 april 2010

Prisa gud.....


här kommer skatteåterbäringen. Dock inte så mkt, men jag har ju fått betala ett par år. Skönt att fåe n slant. New York. Jajemän.
Idag har jag varit seg, som vanligt. Vet inte varför men vårtrötthet? Har precis nattat Elsie, vi har tagit en timmes promenad och klappat lammungar. Så söta.

Idag kom mango skorna nummer två. Dom låga, skit fina. Bästa paret. Funderar på om jag klarar av att gå idom andra.
Imorrn är det halv dag. Kanske skall få gosa med Tova.

Pratade med mamma förut, mormor mår inte så bra. Hon kommer nog att somna in snart...känns sorligt, men hon är gammal och det vore skönast för henne. Det kommer bli tomt. Hon är ju världens bästa mormor. Ingen har varit så snäll som hon.


Nu skall jag se Anna Anka....min idol.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar