KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

tisdag 6 april 2010

G.C till salu


Garden COLLECTION, jag vill börja använda allt fint jag fått. Idag kom två klänningar, säljer dock den blåa, kan inte bestämma mig om den vita med brodyr. Jätte fin men kanske lite liten över bysten....får se.


Den blåa har jag lagt ut på tradera. Fan jag skulle behöva lägga ut massa saker där, har ju hur mkt fina barnkläder som helst som skulle kunna sälja. Men det får bli en annan dag, det skulle nog ta ett par dagar.....


På jobbet idag var det mkt folk, jätte kul. Fick även mina skor från mango, dem med platå. GISSES vad smala, kommer bryta benen....men skit fina. Får testa dom lite till.


Imorrn skall jag till doktorn och kolla leverfläcka i ansiktet, vill ta bort ett par stycken, så jag hoppas dom gör det....men fy det gör så ont.


Nu skall jag sova, är så trött.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar