KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

onsdag 14 april 2010

SATC 2

LÄNGTAR!
Snart bokar jag New York!

Imorrn åker Stefan till Danmark, Elsie till farmor. Jag är ensam till söndag....nästan lite läskigt. Skönt också för jag känner mig så trött. Behöver ro om mig själv ett par dagar.
Gympa, sola, lite spa, sen såklart festen på lördag. Skall bli så kul. Har idag beställt italiensk buffe från Atterdags.
Sen kanske jag bakar en passionscheeze cake, så jävla gott.
Outfit??? Ingen aning, lite ångest, men får se, har lite funderingar.
Ikväll hade vi klubbkväll. gick sådär, inte så mkt folk. Men lite klirr i kassan ;)

Imorrn hoppas jag på en bra dag, med glada människor, att jag känner mig smal, och att solen skiner....

Nu blir det en snabb dusch.

Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar