KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

onsdag 25 augusti 2010

31min plus hotell

Fy fan vad det regnade idag på blodomloppet, har aldrig varit med om något liknande!!! Men kul var det och tiden vart ok . 31min. Seg start då man vi började i mitten, folk gick ju nästan.. sen var det trångt och all vatten i gravarnaoch i skogen gjorde att man tappade någon minut. Kläderna och skorna vägde nog 3-4kg extra,
Men jag är nöjd, kännde mig rätt bra.

Sen vann jag!!!!

En natt på hotell för 2 med frukost. Strand hotell. TAck för det! Jag är såååå lycklig!

Nu skall jag se film. Hoppas Stefan och Elsie får en bra båttur. Hoppas hon inte kräks igen...stumpan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar