KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

söndag 29 augusti 2010

TRADERA


Jäkla tradera....man blir ju fattig. Gillade denna tröja från Carin Wester, (svart är den) så jag bjöd och vann den. Nypris 1300 jag fick den för 680.

Den är ny och inte använd. HOPPAS JAG :-o
Vilken konstig helg. Jag har varit så irriterad, på inget. Tjur kärring. Jobbigt när man inte vet varför.
Men iallfall. Söndagen var oki. Eldade lite ute, plockade bort div sommar grejer. Sen åkte Stefan med båten så jag och Elsie tog en svänt till biblioteket. Sen lekte hon lite i Almedalens lekpark. Sen tog vi en fika på Amalia. Kvällen blev film med systrar + bihang.
Nu skall jag sova. Imorrn blir det Nyans och en toppning av mitt burr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar