KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

lördag 14 augusti 2010

Killing heels




Fy fan rent ut sagt, vaed jag har ont i fötterna. Har aldrig varit med om något liknande.

Dagen började med att jag oljade Elsies lekstuga, sen forsatte jag med att tvätta källarens väggar, som säkerligen inte varit näthten av tvätt sen 1912. Sen forsatte dagen med rensning av Elsies garderob, som i sin tur ledde till nästa garderob osv osv, det är en dominoeffekt! Imorgon blir det nog Spillings, där man har ännu mer graj!

Nu har jag precis kommit hem från en kväll med bästa MQ personalen, vi har haft en liten AW för Linda O & Erik som skall sluta på MQ. Massa billiga drinkar och bra musik gör att jag nu sitter här och är lite "dragen :)" Imorrn hoppas jag att jag inte är bakis då jag inte har druckit ngt efter 24.

over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar