KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

lördag 28 augusti 2010

Slite


Vad är det med denna håla? Så fort man närmar sig Slite så ser man mkt märkliga människor.

Iallafall. Marknaden var avklarad på ett par timmar. Lite godis, karuseller och lotter.

Väl hemma så fortsatte jag rensa garderoben. Vart en hel IKEA påse som jag la undan i en annan garderob :-)
Vet inte riktigt vad jag skall göra med det. Inte redo att kasta det än.

Kvälls maten vart biff med sötpotatis i ugnen med en god pepparsås. Inget vin :-)
Men det hade varit så gott.
Sen lekte vi.. Jag var drottning, Elsie prinsessa, Stefan var den elaka riddaren som hade kidnappat våran katt......hihi. Vilken lördag kväll. Nu blir det film, Elsie till sängs.

Imorgon blir det hundutställning, sen åker Stefan till fastlandet.

Helgen går för fort.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar