KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

måndag 16 augusti 2010

HÖST


TopShop, snygg!

Jag gillar ju inte att det blir mörkare och kallare...Men jag gillar höstmodet. Tycker den är bäst. Ivåran butik har det kommit in mkt fint. Men jag vill inte riktigt köpa höstkläder ännu, eller visst kan jag köpa och sen hänga i garderoben, men då hinner jag ju tröttna.
Ja som sagt, det blir till 95% NY om ca 4veckor! Coolt va? Lite overkligt, jobbigt att vara ifrån Elsie så länge men, vi behöver det. Bara vara vi två. Kan bli hur bra som helst. Hoppas jag.
Imorrn tisdag och jag har inga större planer förutom att jobba. Det var segt idag, tungt. Deppigt. Men det kommer bli bättre.......
Nu skall jag kolla i Chic. Såg en artikel om en bra anskitscreme någon gång, som var så prisvärd. Skall se om jag hittar den.

Bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar