KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

torsdag 26 augusti 2010

Oooops I did it again!


Då har man lyckats komma med i tidninge IGEN! Bra gjort att vinna hotellnatt och va med i GT. Av 2500pers! Jag har tur i kärlek och spel!! Ha ha.
Precis ätit pappa Stefans skinksås, tagit en kopp kaffe, och snart väntas ett varmt bad. Imorgon fredag är möte på jobbet med god frukost, sen kommer Max och Johan. Iiiiii alltid lika spännande!
Till helgen hoppas jag på fint väder och en mysig dag på Slite marknad. Snart är det bara två veckor kvar till New York. SHIT! Får ont i magen av att jag skall lämna Elsie så länge.

Men det finns inge återvändo. Allt bokat och klart.

Grattis till syster och Tomas som har blitt med hus. Nu hoppas vi på 2mille för lägenheten! HEJA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar