KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

söndag 15 augusti 2010

VaD säger man....


oki det känns svårt just nu att skriva dagen bästa, då jag känner mig som en strandad val.
Men, hmmm, jo! Elsie har ridit idag på medeltidsveckan, hon såg så lycklig ut. Tyckte det var jätte roligt. Jag skrattade när hästan började trava lite och Elsie flög upp och ner, hon såg lite skärrad ut.

Har precis rensat lite i garderoben, en del kvar, men jag orkade inte. Nu skall jag se tv imorrn är det jobb igen. Tror det blir jobb i ca 4v, sen kommer nog jag och Stefan ta våran tripp till New York. HOPPAS det klaffar med jobb osv. 7-9 dagar i USA! YES!

Veckan har varit bra, fint väder och jag har fått mkt gjort. Känns skönt. Nu är det vardag igen och det blir väl bra, men inte kul att man gått upp ivikt. Men jag får väl försöka leva med det....tufft, men jag måste.

Sommaren är slut och snart är det höst........Det går för fort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar