KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

måndag 23 augusti 2010

New York Fashion Week

NY FW at Damrosch Park at Lincoln Center



Tänk att vi prickade in slutet på NY FW! Coolt, några bra designers som är då är bla Michael Kors, Donna Karen, Calvin Klein och Tommy Hilfiger plus många fler. Är inte det häftigt!!!
Jag mår så bra just nu. Kan det inte alltid vara så här? Jobbet känns bra, vikten känns ok. Träning är lite bättre, kärleken är bra.....vill inte att det skall ta slut. Elsie är ju så klart alltid min lilla glädjespridare. Idag när vi kom hem sjöng hon så glatt i köket och plockade fram middag till henne och mig. SÖÖÖT.

Helgen har varit utan alkohol. Det gör mig glad och lycklig. Det är så det skall vara.....Inga bekymmer! Ingen blir sårad och man mår så mkt bättre.

Nu har jag mumsat i mig lite yougurt och jag tänker släng mig framför tvn.

Imorrn tisdag kanske Elsie åker med pappa till "Nisseland" och då är det bara JAG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar