KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

måndag 9 augusti 2010

Movies




Ja det blir en del film på kvällarna....trevligt. Stefan hyrde 3 nya idag. Precious såg vi ikväll.
En hemsk film, men jag tyckte den var bra. Fått jätte mkt bra kritik. SE DEN!

Jaha, jag har märkt att jag skriver ju inte alls lika mkt om min vikt längre! Bra va! Jag tror minsann att det hjälper, mina "nya" tankar jag måste ha. Men sen känner jag att jag är på väg upp och jag får väl helt enkelt acceptera att min "ideal" vikt är mer än jag vill. Men jag vill ju inte blir för stor, då är jag rädd att jag faller dit igen...detta eviga bantandet! Nää nya tag och snart är det ju dags för friskis.

Idag sprang jag lite....gick bra, men jag har sååå ont i låren, så jag får väl ta det lite lugnt. Lite smått förkyld är jag med.

Rensning är igång av detta hus! Idag städade jag bland Elsies leksaker....får se hur länge det är i ordning :-)

Onsdag blir det nog garderob rens, sen är det ju i källaren. Rensa och måla. Hjälp!
Annika? Marlene? Hjälp eran gamla syster!

Imorrn skall ju solen komma och det blir en dag på Fårö. HÄRLIGT!
Har köpt Njuta boken, så nu skall här slösas kuponger och pengar!!! Hihihi.

R+S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar