KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

fredag 6 augusti 2010

Rullgardina-Långstrump


Jaha denna dagen slut, en underbar dag. En hel dag på Kneippyn. Bad, karuseller, teater mat och en massa skratt. Hela dagen har varit toppen.

Roligaste var när Elsie försökte komma upp på hopp kullen, den som är som en stor rund ballong som man hoppar på. Den är rätt hög och hon kom inte upp!! Men till slut så. Väl där uppe skulle hon minsann få alla ca 10ungar att INTE hoppa för att hon skulle göra en kullerbytta. Hon lyckades inte...jag och Stefan satt bara och såg på och skrattade åt henne...jättekul.

Väl hemma vid 18 tiden så drog jag på mig joggingskorna och sprang ca 5km 28 min. Helt ok. Men aj aj vad jag har ont i låren. Jag kommer inte kunna gå imorrn. Men det känns så bra att jag har kommit igång...lite iallfall.

Nu skall jag nog ta en kopp kvällste från NK som Laila köpte till mig.
Imorrn kan det bli en liten tripp på stan...fika någon?

Just ja, dags att rensa garderoben med....suck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar