KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

tisdag 24 augusti 2010

Adam Sandler


Hemkommen från Bion. Har sett Grown Ups med Marlene, Jill och Tomas. Lite små rolig, men lite för mkt....Det märks att det är Sandler som regiserat den.

Annars har jag haft en bra dag, lugnt på jobber men passade på att städa massa tråkiga ställen, som lagret. Ordning på MQ Visby....Njaaaa, inte värst! Men det skall bli!

Imorrn onsdag är det dags för blodomloppet och jag kommer typ dö. Jag är förkyld, lär vara ännu sämre imorrn iom att jag höll på att frysa ihjäl inne på bion. SKITKALLT!

Lite shopping idag, billiga beiga byxor från H&M. Nya skrubb vantar och New York guide. 3veckor kvar!

Dagens bästa. Vågen 61,5. Bokat tid för toppning, sen på torsdag fotvård.

Ensam hemma, Elsie med Stefan. Nu är det bara jag och mitt stora hus. Lite mörkrädd.......

Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar