KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

söndag 8 augusti 2010

MAGITANT?


Okej idag har det varit lite minigolf och sen har jag kört gocart. Jisses vad kass jag är! Undrar om det är ngt jag är bra på? Hihi näe kan inte komma på ngt, får alltid styrk i ngt!

Imorrn är det måndag och jag tänker ev fortsätta att rensa lite i källaren. Sen måste jag nog bestämma mig....Varför kan det inte finnas typ en spåtant som kan tala om för mig vad jag skall göra....jag vet varken ut eller in...

På tisdag blir det nog Fårö, vill äta på Vinor och bara åka om kring, gå lite och kanske ta en fika vid Kuten. Vi får se.

Har precis sett en film med Annika och Sebbe. Brothers. Den var helt ok. Klart sevärd.

Nu skall jag göra mina situps.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar