KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

fredag 19 mars 2010

ACNE

Visby +5 Egypten + 28
Får skriva ett par rader. Kan bli lite sämre av det ett par dagar framåt.

Imorrn går båten 0705, packat klart.
Har ikväll varit på bio med Sandra, Stefan och Sandras mamma. Änlavakt. Japp, jag var med en hel del, kul. Måste se den fler gånger när den kommer ut. Filmen i sig var helt ok 2+ får den.
Som sagt på söndag går flyget till Sharm el Sheik. Kommer imorrn hinna med en shopping tur i Sthlm. Sen på söndag blir det lite taxfree. Måste ha en ny parfym.

Imorrn tänkte jag inta jakten på acne ringen, hade jag gärna velat ha, grymt snygg. Elin Kling har en förmåga att göra mig fattig, jag gillar hennes stil. Hon har bra smak.

Nu sängen. Hoppas jag kan sova. Blir som ett barn när man skall resa iväg.iiiiiiii.

Hoppas vi får det mysigt.


Hej så länge. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar