KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

måndag 29 mars 2010

Livet


Idag somnade hon in. Kan inte riktigt fatta att man inte kommer träffa henne något mer. Kommer sakna henne. Alltid glad och omtänksam, en jätte fin människa. Glad att jag fått lära känna henne.
Tänker på hennes familj.

Idag har jag varit ledig, tvättat och plockat upp efter semestern. Vi har haft en jätte skön vecka med mycket sol och bad. Elsie har legat i poolen flera timmar om dagen. Vi har ätit mkt och jag har åkte på magsjuka i torsdags. FY FAN vilken mag knip jag hade hela natten, kräktes och sket!

Röda havet var vi på en hel dag, snorklade lite såg massa fina fiskar. Sharm el Sheik är ett bra resemål om man vill ha varmt och skönt. Alla jäkla araber kan man dock vara utan. Träffade inte på många som var trevliga.

Idag har jag även provat massa kläder, Garden COLLECTION by H&M jätte fin collection, en del får jag dock lämna tillbaka, men jag börjar med att lägga ut det på tradera då mkt är slutsålt så jag hoppas kunna tjäna lite extra.

Sandra var här idag, hon har öppnat ett väsk konto. Vilken jättebra ide! Det måste jag också göra, spara ca 300-500 imån tills man får ihop en hög summa så man kan köpa sig en design väska. Jag skulle vilja äga en Chanel eller Mulberry.

Oj, kl är över elva och som sagt upp kl 0700 imorrn för jobba. Känns sådär just nu.
Skulle kunna sitta och skriva massor, men det kommer mer, och jag skall få upp lite bilder från semestern.

God Natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar