KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

fredag 5 mars 2010

SVULLO


Japp, ikväll har jag haft värsta svull attacken. Först hamburgare, lite pommes. Efterrätt hallonpaj med vaniljvisp...segaråttor,popcorn och till sist chokladbit. DUKTIG IDIOT!!!!!!!!!!!!!!

Nu sitter jag och typ skakar, av allt socker i blodet...Jag måste gympa imorgon, och gärna ta en lång promenad. Sen måste jag även dansa lite på munkens dans golv, om jag skall förbränna alla dessa kalorier.

SHOPPING. Yes, 3plagg hem idag. Levis jeans skjort, randig top och en söt persika färgad blus. MQ & H&M. Bild kanske kommer, om jag orkar. Tycker det är så jobbigt att lägga in bilder...synd att det inte finns ett enklare sett, då skulla man jag lägga in mkt mera egna bilder.

Jobbat idag till 16 sen vart det en snabb sväng i lite butiker med mamma och Annika, sen hem och äta massa...det är de vi brukar göra. ÄTA! Ja vi ser på tv med ;)
Marlene är på fastlandet. Vill också iväg, idag var det nära att jag bokade en resa till Azorerna, helt ok tror jag..det enda som finns som är lite varmare och inte så jätte dyrt. Skulle kosta oss ca 10000 inte alls farligt.

Nu är tänker jag lägga mig i sängen med mega ångest.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar