KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

fredag 12 mars 2010

Endreväg


RÖDA HAVET



Befinner mig just nu på Endreväg vid Levins. Karlarna i släkten är på AW på HP5 så jag, Catrine, Annika, Marlene och en skock ungar skall umgås och äta pizza. Blir väl Lets Dance med.


Har nu börjat smälta att vi skall till Egypten om drygt en vecka. UNDERBART!


Dagen har varit lungt på jobbet....lite överbemannade så jag slöt kl 1530, drog på bas pass. Helt ok.

Imorrn vankas det 50års fest på Kajutan i Slite. Kan bli hur kul som helst. Om inte kan man ju alltid dra till stan.......MUNKEN!


Nu skall jag duka fram för snart kommer PIZZA!!!!!!!!!!!!!


Jag får ta ett pass imorgon bitti med, på F&S.


Bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar