KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

tisdag 9 mars 2010

Och så vänder det....


För ca 10dagar sedan var jag så glad, vägde 61,5 kg. Nu känner jag, behöver inte väga mig, att jag säkerligen väger 64kg. Hur fan lyckas jag? Varje gång!


Iallafall, det är ju bara att försöka igen...vända det innan det går allt för långt. Så imorrn blir det pulsmedel kl 17. Allevo luncher och inte massa godis. Den här helgen gjorde nog så att det vände...


Idag har jag jobbar, jätte lungt. Man tappar lixom suget. Vill ha lite fart, tycker om när det händer saker, gillar att ha fullt upp.

Vill ha värme och vår, promenader, cykla och bara vara ute. Inte frysa.


Sista minuten går så där..hittar inget bra. Eller visst finns det men inte så billigt...ännu iallafall.


Igår skickade jag tibax Sonia Rykiel kläderna från H&M inte alls så fina. Nu väntar jag på garden....H&M Visby har lite från Garden redan i butik, så det gäller nog att ha lite koll.


Snart är det Husfruar. Fan vad skall jag äta till det?? Är alltid hungrig...det får väl bli bubbelvatten. Mättar lite iallafall.


Det luktar liljor.....härligt. Fick blommor av söta Sandra...tack vännen. Alltid något som gör en glad när magen och låren känns som stora påsar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar