KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

onsdag 3 mars 2010

Helt slut....


Japp idag kom regionskomunikatörerna till butiken, tyckte vi hade en toppen fin butik. Skööönt.

Men, nu är det lite nya ideer och hela butiken är upp och ner...JOBBIGT!!!
Men det är alltid kul när det blir lite förändringar.

Har precis ätit ärtsoppa, tagit mig en kopp kvälls te och skall strax upp i duschen. Varit på gympa ikväll och det gick jätte bra, lite ont men jag kör på. Den nya sport Bhn sitter som berg, pattarna är som bortblåsta, måste typ sticka ut bakom ryggen!

Nu är jag helt slut. Skall invänta dr Dreamy och njuta.

Ja just det...igår var det ju adition till körslaget....och jag skall vara med!! Jag och Mojje lixom ;)

Näe jag var med kusin som tyvärr inte kom med, men shit va bra gjort och ställa upp, att våga ta chansen. Grymt. När skall jag får göra ngt sånt???

Den 12mars tror jag det var har Änglavakt premiär, och den skall visas i Fårösund. tydligen skall Mikael och Izabella och dom andra som jobbat med filmen se premiären där. Hade ju varit kul om man fick vara med...vem vet kanske dyker ner en inbjudan snart...hihi:)

Näe som sagt, in i duschen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar