KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

tisdag 16 mars 2010

Forever Levi´s


Ja inte är jag piggare idag.....bihålorna värker rätt bra. Men nu har jag in förskaffat lite medicin.


Idag har jag jobbat..fick inte så mkt gjort som jag hoppades på men det får gå. Idag kom iallfall jeans skjortan som varit på vift i en vecka.


Har varit ute och gått, ätit lite mat tagit en kopp kaffe nu inväntar jag husfruar.

Börjat packa...grejer överallt, det är svårt att packa, vill inte ha med för mkt.

Vill ju ha en ny outfit varje dag men jag får snällt tänka om, annars blir det jobbigt med alla väskor ;)


Idag har ju Änglavakt lite smygpremiär men jag hoppade det...ser framemot fredag då jag och Sandra skall gå...jag kanske inte är med så mkt..men det gör inget.


Näe nu skall jag packa lite till.......eller rensa bort lite.

1 kommentar:

  1. Ser också fram emot fredag! :) Nu är biljetter bokade! Har dessutom hört att filmen ska va riktigt bra.

    SvaraRadera