KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

onsdag 17 mars 2010

Alexander McQueen


Idag köpte jag en fin scarfs från MQ en riktig cool med döskallar. En kopia av Alexander McQueen.

Den tuffar till min jacka lite....sen har jag insett att jag saknar en snygg skinn jacka. Must Have :)

Vet ej om jag skall lägga ett par tusen på en riktig eller köpa en i fuskskinn...en skinn jacka är ju oftast tidlös så det kan ju vara värt att lägga en slant. Har dock inte hittat någon ännu.


Nu är snart kl 19 och mitt huvud värker. Var även till doktorn idag och jag skall invänta tider till bla knöl mottagningen och till hud mottagningen. Vill ta bort ett par leverfläckar.


Nu skall jag leka lite med Elsie innan hon skall i säng. Sen är det ju Greys. LOVE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar