KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

tisdag 30 mars 2010

Mulberry




Känns riktigt bra, har nu öppnat ett konto som heter Mulberry. Där skall det sparas pengar till en design väska. Tack Sandra. En skit bra ide!
Ca 10 000 skall jag ha.

Idag var jag tibax på jobbet, kändes rätt tungt. Man kan lixom inte sluta att tänka på att hon är död.
Men dagen gick ok. Mycket att göra, slöt vid fyra då åkte jag på gympa. Känns skönt.

Kl är nu 20:08 och Elise ligger uppe och sjunger, man är lixom piggare nu, iom att det är ljusare på kvällarna, underbart. Massa av snödroppar i trädgården, och snart är det påsk.
Då kommer vi åka till Fårö på fredagen, sen tänkte jag nog gå ut på påskafton. Äta massa gott såklart.

Jag har inte haft ont i huvudet på hela resan men nu har jag haft det i två dagar. Fryser gör jag också, så nu tänker jag ta ett bad, bara hon kan somna.

Glad Påsk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar