KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

onsdag 31 mars 2010

HIGH











Nu vill jag ha nya skor i garderoben...dessa från acne(överst) tycker jag är sjukt snygga.
Men jag har hittat ett par från Mango som jag har skickat efter, som jag hoppas kommer bli bra. MQ har ju Mango i vissa butiker. Funderar även på att ta dom andra med :)
Idag har jag haft en bra dag, jobbat och fixat, mkt att göra, butiken är inte i bra skick just nu, rean förstör mkt. HATA REA!
Sen efter jobbet gjorde jag chili con carne, mums. Efter det gick jag och Elsie ut i skogen och plockade lite björkris, som vi fixade till här hemma med massa fjädrar, nu fattas bara godiset i alla påsk ägg.

Kvällen var så fin.....vår känslor i kroppen.
Nu skall jag se om jag kan hitta några bra påsk kärring kläder till Elsie, det är ju blå kulla imorrn.
Glas Påsk.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar