KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

måndag 1 mars 2010

Greys & Housewifes



Äntligen drar dom igång, alla mina favvo serier. Blir så lycklig av bra tv!

Just nu är jag så besviken på mig själv....Elsie kom hem med 6st små söta hallongrottor hon hade bakat på dagis....och jag åt upp alla!!! Hemska mamma!!! Hon ville spara till mormor och farmor...men hon såg att jag blev lite ledsen så jag fick dom, och mums vad gott det var. Så nu sitter jag och jäser.
Det känns verkligen som jag gått upp alla kilon jag gått ner, att det bara vände på en helg.
Är det möjligt?

Dagen har varit ok, fullt upp på jobbet, roddar om och ändrar, vill ha en fin butik till onsdag då RK kommer. Jag gör så gott jag kan.

Idag kom det in lite nytt, allt lika fint. Nästa inköp blir nog Levis jeans skjortan. Mkt snygg.

Annars så inväntar jag på att det skall dyka upp en billig sista minuten, så vi kan få en liten snabb semester.

Nu skall jag ta och tappa upp ett bad...snygga till mig lite.;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar