KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

måndag 15 mars 2010

Day off

Ja idag är man ledig, tvättar och fixar lite. Det är ju lite att tänka på när man skall resa. Har precis laddat ner massa musik till Elsie, hon skall få ha en egen liten mp4. GULLIGT!!

Fönyld och täbbt är jag med.....blää.

Tänkte snart ta en promenad om jag orkar, får lite ångest av att sitta inne.
På fredag hoppas jag det blir bio. ÄNGLAVKAT! Jag och Sandra skall gå. Sen får jag se om vi blir fler...hade varit kul om Stefan följde med också, det är ju min film debut ;) Ha ha jag är säkert inte med mkt alls...:(

Igår var det lungt, var hemma med Elsie vi gjorde inte så mkt...
Imorrn är det jobb och onsdag PU med Erik, sen kl 13 skall jag till doktorn.

Nää nu skall jag hänga tvätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar