KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

torsdag 11 mars 2010

Vilken underbar dag:)







Ja vad skall jag börja....sovmorgon. Frukost i min ensamhet....inget stress. Till jobbet, utvecklingsamtal med Max på Ringduvan. Samtalet gick jätte bra, jag är en bra chef :) Gör ett riktigt bra jobb. Klappa mig själv på axeln.

Sedan lite lunch på borgen. En vända på stan med Max för att sedan avsluta dagen med en liten storecheck! TOPPEN!
Slutar kl 16 shoppar lite på H&M jeansjacka, på MQ ett par sjyssta tighta ankelkorta jeans.
Sen har äntligen tunikan från garden Collection släppts på H&M shoppade den med.
Sen kliver jag in på Travelnet bokar en resa till Sharm El Sheikh den 21mars all inclusive. Avslutar dagen med sushi och hämtar ut två par skor från H&M som jag beställde för en vecka sedan....nu är syskonen här och vi skall se på film.

En bra dag kan man säga......






1 kommentar:

  1. Min kompis Linda och Anders (Lina Samuelsson's lillebror) åker den 16:de till samma ställe, de verkar jätte jätte fint, men jävla synd ni åker när ja kommer hem :( O Missar förmodligen fårö?? ja som vill träffa er!!!

    SvaraRadera