KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

lördag 20 mars 2010

Skam den som ger sig




Sitter just nu i Lailas lägenhet på Brunnsgatan. Mitt i smeten. Kom till Sthlm runt lunch, åt lite god mat vid Laila sen vart det stan. Jag gick på Acne jakt, ville ha ringen! Slut överallt. Sista stoppet blev Åhlens där tjejen på Acne avdelningen sa att den var slut, men att jag skulle kolla på herr, för den kan finnas där.....tro det eller ej, där fanns en kvar som tjejen plockade fram från
en låda...den absolut sista...jag trodde att den skulle vara för stor...men fan jag kunde ha den!

Jag hade en 20% kupong. Acne ring för 280spänn!! SWEEEEET!!

Sen vart det en snygg klänning från H&M trend, och ett linne från Diesel, vi har ju fått in det på vissa MQ butiker, men inte i Visby så jag passade på.

Nu har jag tagit ett par glas rött, duschat och känner mig så nöjd. Ett par situps sen i säng. Upp 0600 imorrn.

Ha det gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar