KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

fredag 30 mars 2012

Fan vad jag är kass på att skriva, man kan tro att jag inte gick i skolan. Men när jag sitter med paddan och skriver går det ganska fort och då orkar man aldrig rätta. Dagen! På biblioteket, sångstund och fika. Lunch på joda- kycklingfilé med sallad Sen 70 min pw. Allt gjordes med syster Marlene. Fasen vad duktiga vi är med våra promenader. Imorrn hoppas jag på frikis. Sen så ni!!!!! Skall jag nog till syster Annika , kanske dricks lite vin, kanske gå på munken!!!!! Wooop wooop!!! Får se, man är ju inte så snygg med allt fläsk, och inte shoppar man massa snygga trendiga kläder heller..... Saknar att shoppa.....men jag spar ju en del pengar. Ikväll tog jag ett skönt bad, läste Expressens mode bilaga, det fanns massa fina kläder, och det roliga var att MQ hade massa fina plagg i tidningen. Sen gjorde vi en jätte god middag. Vitlöksstekta sparrisar. Lövbiff med bacon och massa grädde och smör. Allt Lchf, såklart. Gäsp, vad jag är trött, orkar nog inte se bb ikväll. Ha en trevlig helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar