KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

onsdag 28 mars 2012

Saknar

Gud vad jag inte var klar med Dubai, semestern gick alldeles för fort och jag ville inte åka hem. En vecka till hade jag inte sagt nej till. Eller iallafall 10dagar.

Vi hann med mkt, sett allt vi ville se, solat och badat. Solningen vart det tyvärr för lite av, man har inte samma tid att ligga och pressa med en liten 3månaders. Tom gillar inte värme och självklart skall han inte vara i solen. Men som tur var gillar ju inte Stefan att sola heller så dom var ofta under tak.
Sen hade vi ju oturen att det hade varit sandstorm, så det låg som en hinna över solen hela vecka :-( Så aldrig en klarblå himmel. Men varmt har det varit iallafall, runt 30grader.

Dubai har allt, vackra stränder, storstad, shopping och bra mat. Allt finns där. Ett mini NY. NY är fortfarande min storstads favorit men vill man ha bad så är Dubai grymt.

Burj al Arab skit coolt!
Burj al Kalif otroligt vilken byggnad, jag som tyckte Empire var mäktigt.
Fontänen vart jag besviken på, då dom bara spelade ca 3min. Las Vegas var bättre

Shopping mallsen, galet! Aaaallt finns. Men jag shoppade inte ngt. INGET, NADA!!! Hade lixom inte orken och lusten till att ställa mig i ett provrum med min feta kropp, som fortfarande är fet och äcklig, men jag kämpar på.

Jag har ju syndat lite hela veckan, men inte alls mkt. LCHF till frukost och lunch. Middag åt jag även där lchf.....men det var ju det där stora dessert bordet som jag inte kunde låta bli, men jag smakade bara ;-)

Så jag vågar inte riktigt ställa mig på vågen.

Nu är det dags att se Mästerkocken.

Just ja, våran tomt är Till Salu, hoppas kunna tjäna en slant på den.

Go kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar