KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

söndag 11 mars 2012

Jaha ja, denna helg slut. Imorrn är det bara en vecka kvar till Dubai, och jag är nervös. Hoppas bara vi håller oss friska tills vi åker, tycker alla hostar och är förkylda. Idag har jag och Marlene tagit en lång pw. Klappat små söta lammungar och snackat om livet....... Imorrn blir det att träna på f&s hoppas jag, sen ringa och kolla lite taxipriser till Arlanda från Bromma. Packa lite...mysa lite med mina barn, kanske till någon lekpark om vädret är bra. Nu skall jag köra lite tens, för efter lördagens pulsmedel och dagens pw så känns det i fogarna vill jag lova! Byte bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar