KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

torsdag 29 mars 2012

Inte upp

Var livrädd när jag ställde mig på vågen imorse. Men tack och lov så hade jag gått ner, inte upp som jag trodde efter Dubai. Lämnade Elsie på dagis sen vart det pw i 60 min. Runkeeper är skitbra att ha, den upprepar hur långt man gått, hur snabbt och hur många minuter. Bra att ha koll så man kan hålla ett bra tempo samt utmana sig själv:-) Idag har Tom och jag varit på BVC, han har växt på så bra 6600g, stora killen. Sen vart det fika med syster på bibblan. Jätte bra att fika där, sen är ligger det ju så fint vid almedalen. Imorrn kommer städfirman så då vill man inte vara hemma, så det blir bibblan igen, är ngt för små bebisar som jag tänkte gå på, om Tom nu orkar.....min lilla gnällspik. Nu blir det ett avsnitt av modern family.... Bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar