KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

söndag 18 mars 2012

Phu, så där ja!

Nu är det färdig packat, jag är helt slut i huvudet. Trött och lite nervös. Men det skall nog gå bra allting.

Världens enda 7 sjärninga hotell, Burj al Arab är ett ställe man måste besök när man är i Dubai. Har man inte råd att övernatta där ca 17000kr så skall man iallafall besöka en av restaurangerna. "afternoon tea" är ngt man kan läsa mkt om. Så det är ju ett måste. Då fick jag se att man bör boka bord ca 1månad innan....mmmm shit!!! Det fanns ju inga lediga bord online. Så jag mailar och skriver att vi så himla gärna vill besöka deras restaurang och att vi är från Sverige ;-). Så idag kom ett mail om att vi fått ett bord på onsdag kl 13. Pris ca 2000kr går det på. Men det kommer det nog vara värt.

Du kommer inte över till Burj al arab om du inte har ett reservations nummer. Vilket vi nu lyckats få.
Torsdag blir det att besöka Burj al Kalif världens högsta byggnad på över 850m!!! GALET! Världens största fontän ligger där också. Kommer ihåg den i Las Vegas, den var helt otrolig, då bör ju denna ta priset!

Vädret i Dubai just nu är runt 30grader, tack så mkt!

Packa kläder!! Det är inte så roligt....har så mkt fina klänningar mina YSL skor.....mina "sexiga" Victoria Secret underkläder......ICKE ICKE ICKE!!! Jag kommer ju inte i det på lååånga vägar.
Vi åker till en  lyxig stad och jag kommer se ut som en bonde.

Men WTF det skiter jag i!

Det finns såklart gym på hotellet, hoppas jag kommer att utnyttja det :-) Brukar packa med mig gymkläder när vi reser, meeeen det ligger oftast kvar i resväskan. Vart iallfall 2 pass denna vecka plus PW.(powerwalk).

Nu så skall jag se BB, hur skall jag klara mig utan det i en vecka?? Tur paddan åker med så jag kan hålla mig uppdaterad.

Hoppas det blir skitväder här hemma när vi glassar i Dubai :-)

Bye bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar