KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

torsdag 1 mars 2012

Favoriter





















Det funkar, NueLash har använt det i över 4veckor och mina fransar har blivit längre och fylligare....absolut värt 800kr. Sen måste det underhållas så i längden blir det väldigt dyra fransar.


Ytterligare en underbar vårdag. Promenad och Lchf blåbärspaj med gräddig vaniljsås. Har inte kommit iväg på någon gympa denna vecka då Stefan varit borta. Så jag hoppas jag kan ta ett pass i helgen.

Nu sover alla mina söta barn så jag tänkte nog ta mitt första bad, på vääääldigt länge. Synd bara att jag kokar, är så varm. Men jag skall passa på att varva ner och njuta.

Imorgon är det fredag. IGEN!!! 18dagar till Dubai. Sweeeet.

1 kommentar:

  1. Lancomes läppglans är jättebra, men dyr, det var moster Yvonne som rekommenderade den.
    Egentligen skall du ha betalt för att göra reklam för dem. Hur går sånt till!?

    SvaraRadera