KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

söndag 4 mars 2012

Pannkakor




IDag blev det snabb lunch. Lchf pannkakor med grädde och bär. Eller varför inte smält choklad (minst70%)



3ägg

3msk creme frasich

2msk fiber husk

lite salt

smör att steka i

Elsie gillar dessa pannkakor också, och det är bra betyg vill jag lova, även kvällsmaten fick bra betyg. Stek på fransyska med god gräddsås. En stor sallad till det.



Nu sover båda barnen...lyxigt. Hoppas Tom kommer bli lika duktig som Elsie varit när det gäller att sova.

Idag var vi ute i Slite, fika vid pappa Dennis och Cilla. Cilla hade gjort jättefina cupcakes...jag var lite småhungrig, gissa om jag ville äta upp alla. Smakade en liiiiiten bit och det var himelskt gott. Jag känner, trots alla mina veckor utan socker och enbart LCHF kost kan göra, att jag fortfarande kan känna ett litet sug efter socker. Speciellt kakor.

Men jag klarade mig bra ändå :-)



Imorrn måndag och ja, inte mkt planerat denna vecka. Hoppas på många gympa pass :-)

2 kommentarer:

  1. Får inte dina barn äta kolhydrater? Eller bjöds det på potatis till kvällsmaten?

    SvaraRadera
  2. Sonen på 2månader har jag lite svårt att ge potatis. Dottern och sambon äter kollisar. Men jag hoppas en dag att ingen i familjen äter det i större mängder.

    SvaraRadera