KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

torsdag 15 mars 2012

Skratt och gråt

Lille Tom fick sina 3månaders sprutor idag....fy vad jobbigt att se sitt barn skrika så av smärta. Lilla gubben.
Han har även skrattat ordenligt idag, ni vet, ett riktigt skratt. Han fick hicka av det, så söt. Nu sitter han i mitt knä och det sprakar rejält i brallan. Han har sovit mkt idag, var väl pga sprutan, och nu är han rätt gnällig. Hoppas iallafall han slipper feber.

Jag och Elsie har precis ätit lchf pannkakor, nu ser hon tv och Stefan är på båten.

Hade en mysig dag med syster Marlene, vi har gått en riktig långpromenad på 2timmar. Ner till Själsö, där tog vi en kopp kaffe som vi hade med oss. Det gick riktig bra att gå, hade inte alls mkt ont. Är så jäkla glad att det går åt rätt håll.....att det inte blir värre.

Brissund och havet verkar få vänta....eller rättare sagt, det kommer nog kanske ett hus någon gång i stan som vi vill ha istället. Så våran tomt i Brissund kommer väl snart ut till försäljning.....snyft. Jaja, det blir bra så, kommer säkert ångra oss när vi ser ett hus på tomten.
Vem vet, kanske kommer ett kanon hus på Högklint eller Ygne...nära havet, det är där jag vill bo:-)

Vägde ju mig igår, ocjh blev lite sur då inget hade hänt, men kunde inte låta bli att väga mig i morse med...och då var det 600g mindre...inte mkt men jag blev glad för det lilla :-)

Imorrn fredag :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar