KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

fredag 16 mars 2012

Fredag

Jaha det börjar bli fullt på bordet inför resan, lägger upp allt som vi skall ha med....kommer på saker hela tiden. Shit, vi kommer behöva alla resväskor. Tur man inte är borta två veckor.
Det är konstigt, alltid när det börjar närma sig att resa iväg, vill jag bara dra mig ur, det blir lixom enklare och tryggare att inte åka.

Jag är ju livrädd för trafik, åka bil utan bälte och bilbarnstolar, och i Dubai finns typ inget av det, plus att dom kör som idioter, inte konstigt, det är bara män som har körkort där, kvinnor får tydligen inte ha körtkort!!!!

"man får ta seden dit man kommer" så säger Stefan när jag tyckte vi skulle ta med bilbarnstolen.

Idag har vi inte gjort så mkt, haft besök av Hanna Ho :-) mkt trevligt, vi gjorde dock inte så mkt, slappa som vi är. Kvällsmiddagen blev fläskfile med gräddsås och ungsstekta grönsaker, alla ovan jord såklart.
Ett glas Rioja till det.

Nu skall jag se Modern family, så jäkla bra serie, har ni inte sett den, börja gör det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar