KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

torsdag 8 mars 2012

Skallen

Jävla huvudvärk som aldrig vill ge sig. Magen är också kass. Ja, skall jag bli sjuk så är det väl bäst nu. Vill såklart vara frisk i Dubai. Har börjat packa lite. Det är mkt man skall tänka på.

Stefan och Elsie är på båten och Tom sover. La upp honom vid halv åtta och han somnade :-)

En timme kvar till BB, tror jag spelar in det ikväll, helt slut. Imorrn fredag och det blir en sväng på stan.

Om en vecka skall Tom ta 3 månaders sprutor. Huuuuuu fy jag är nervös.

Finns det någon som vet om det går att lägga in bild från iPad till bloggen?

Lchf middag blev broccolimos med kyckling. Det var allt jag fick i mig idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar