KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

tisdag 6 mars 2012

Trassel

Då sitter jag och Elsie och ser trassel. Man har ju sett den ett antal ggr, men det är ju så bra. Det vart ingen visit till stan idag. Men Imorrn blir det fika med Sandra B. Har en hel lista med sakernas måste köpa
Smartcover
Gympa skor och joggning skor
Solhatt till Tom, svårt att hitta då ingen affär fått fram sommarkläder.
Rakhyvlar
Ja,sen var det säkert nå mer.

Imorrn är det vägning och mätning........av mig själv. Känns inte som jag gått ner ngt.
Men hoppas hoppas......

Nu skall jag se om jag kan lyckas lägga upp bild från paddan direkt på bloggen, borde gå.

2 kommentarer:

  1. Johanna Hansson6 mars 2012 kl. 16:23

    Dem har solhattar på PoP :D
    Kram

    SvaraRadera
  2. Synd att det inte finns här:-( kram

    SvaraRadera