KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

lördag 3 mars 2012

Smör



Milda och margarin och annat skit säljer dåligt..fler och fler köper smör. Denna bild visar tydligt att det inte säljer.



Lchf gör en även smart :-)



Ribbing krossar dessutom fördomar om lågkolhydratkost. Du behöver inte vräka i dig kolhydrater för att din hjärna ska fungera. Tvärtom kan LCHF hjälpa dig att få ett bättre minne, genom att ge dig en ökad mental uthållighet. Detta enligt mästaren själv.


Jag har precis kommit hem efter en lång promenad på över en timme. AJ AJ AJ, det känns nu vill jag lova, men jag kunde inte låta bli att gå, underbart väder. Har precis ätit lunch, körv med blomkålsmos. Mumma :-)

Ikväll blir det nog bio, om Tom är snäll så jag kan lämna honom hos pappa. Han är lite mammig kan man lugnt säga.


Nu skall jag bädda rent i sängarna.







Kostdoktorn.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar