KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

onsdag 21 mars 2012

Sorry

Förlåt kostdoktorn och min mage. Här i Dubai har jag svikit Lchf:-( Idag var vi till Burj al arab, 7 rätters med massa kollissar:-( middag ikväll blev sushi:-( men jag kan lova att närmar kommit hem igen blir det Lchf, för fasen det gör att man mår så mkt bättre. Nu är kl 21:30 här och alla sover utom'jag. Imorrn hoppas vi denna jäkla sandstorm försvunnit, ligger som en dimma över hela Dubai, så jäkla typiskt. Inte en liten solbränd näsa ens. Tom gillar inte värmen, rätt gnällig, men det går bra. Elsie badar i poolen. Imorrn Dubai mall kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar