KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

måndag 30 mars 2009

Ännu en måndag slut....


Jaha ja, då var denna dag snart slut, och inte har man gjort mkt idag. Har bakat GI hamburgare bröd, samt ätit kycklingburgare ikväll,,,mkt gottl. Mina syskon har varit här hela dan, åkte precis, vi har tagit två låååång promenader ikväll, tur det, med tanke på att jag ätit som en häst, det är som jag aldrig gått på diet...

Imorgon skall det jobbas, sen ska jag ev kolla in Nickis gym med Nyba. Verkar ju riktigt bra, skönt med mindre gym, inte massa folk som kan se när ens fett dallrar....

Sambon är hemma, skönt. Men han åker säkerligen senare i veckan.
Dottern har varit med och åkt lite lastbil med pappa idag, tycker hon är jättekul, då är hon pappas tjej minsann....

Inte klokt vad tiden går fort, hon blir redan 3år i sommar. Hoppas snart att syster Marlene får en knodd, hon börjar ju bli gammal!!! Hihihi.

Ja, det blir ju inge Nyköping i påsk, skit! Hade ju bokat och allt, såg framemot det, men men, folk kan ju inte bestämma sig, min kära frisör har ju inte hört av sig heller....JELENA!!!
Så jag får väl ta en toppning här hemma på ön istället, och hoppas på Nypan längre fram i vår.

Jaha så var det snart April! Hmm undrar vad jag ska lura i Stefan iår...lyckas alltid lura honom. Förra året tror jag det var, sa jag att ett träd blåst ner över hans bil..skit kul!

Jaha, nä vet inte vad jag ska skriva, men iallafall, imorrn jobb, sen får vi se vad som händer resten av veckan.....
Kanske shoppar något trevligt...

1 kommentar: