KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

tisdag 17 mars 2009

Huvudvärk!


Går och lägger mig med huvudvärk, vaknar med huvudvärk. En unge som skriker och sparkar en i ryggen av att hon vill ha välling! Mmmmm härlig morgon! Just ja, är ju vråååål hungrig också.

Dag 2. Kaffet smakar gudomligt, ser framemot lunchen, då får jag äta. Skinka och yougurt.

Tänkte ev sluta lite tidigare idag, köpa mobil.? Bokade även en ansiktsbehandling på torsdag, men funderar på att avboka, ska ju förmodligen snart upp till gravida Emma och gå på Sturebadet på spa. LÄÄÄÄNGTAR!

Ensam hemma ikväll, ja dottern med såklart, gubben på fastlandet. En hel kväll framför tvn med massa roliga program, ja jag ser på Rosing, kan ju inte låta bli, ärligt talat hon var snyggare förut! Ingen av killarna verkar ju normala, vill nog bara ha sin tid i tv rutan, men visst vem skulle inte vilja vara med på tv...JAG!

Näe, nu ska jag ta och dricka lite "silverte" dammsuga och fixa lite innan jag öppnar....

Ett ord på vägen idag....
"Allt är möjligt- det svåra tar bara lite längre tid"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar