KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

måndag 23 mars 2009

Så skönt med syskon!

Är evigt tacksam att min kära syster Annika är här, hjälper mig med dottern...Man blir lite trött när man är mkt ensam...Jag är ingen ensamvarg, tycker om att ha sällskap.
Just nu läser hon saga och nattar henne,,medans jag drömmer om söndag, då ska jag äta våfflor, det blir min belöning när jag har avklarat denna diet......
Snart är det lön! Jippie, eller nja blev inte så mkt denna månad, men det är en del saker jag nog kommer unna mig. En utekväll på Wallers, nya skor! Ja, något nytt i garderoben måsta jag ju ha....
Nu är det dags att börja planera semestern på jobbet, blir v 29 sen tror jag att det blir 32.33.34, sommaren brukar ju vara bäst då. Inga större planer, men London hoppas jag på, Nyköping, kanske Finland hälsa på min syster som jag aldrig har träffat, fick kontakt med henne bara för ca 6månader sen. Sen ska vi måla huset och fixa massa här hemma...
Jaha då var den dagen snart slut, sitter här med min sköna Bondelid kofta, eld i spisen men fryser som bara den.....får ta mig en kopp te. Sen är det snart dags att sova igen..
Go natt siv gutt!

1 kommentar:

  1. Klart att det måste bli en kväll på Wallers :)
    Ses något i veckan? Kraaam!

    SvaraRadera