KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

söndag 22 mars 2009

En repris från förra Lördagen!


Med det menar jag att sambon gjorde det igen!

Då går tankarna över till om man ska vara ensam? Leva singellivet, det lockar ju faktiskt ibland..
Speciellet när man känner sig ohörd. Att man inte kan tänka på vad den andra vill.....Säga saker, göra något annat.... Att man inte finns......

Nog om detta, blir bara förbannad!

Idag blir nog den jobbigaste dagen hittills i min diet, får inte äta någoting förrens ikväll. Så nu sitter jag med en varm kopp te med smak av choklad!(choklad, å det är det bästa jag vet).

När man känner sig så här nere, då är det svårt att vara positiv till något, försöker tänka på saker som gör mig glad...Elsie såklart utan henne vore jag ingeting... Har man henne så överlever jag allt..
Men visst är det skönt när man bara får umgås med sina vänner, äta och dricka gott, det ser jag framemot, det behöver jag nu, tjejkompisar! Vänner man bara kan sitta och prata med i timmar, få ur sig allt man grubblar på, få tips osv.....

Jag saknar verkligen tiden med Emma, min bästa vän! Vi har haft så otroligt kul tillsammans, henne kan man verkligen prata med allt om,,,,,,men visst man bor inte nära varann längre hon har snart sin egen familj, och det blir ju inte riktigt som förut,,,men tack och lov för alla minnen man har som man kan tänka tillbaka till, när man är lite ledsen.

Mitt förhållande har nu snart nått 8 år! Det är ett tag, och visst funderar man ibland på att man kanske skulle vara ensamstående, det gör nog dom flesta....är gräset grönare på andra sidan?
Det får man ju aldrig veta om man inte testar, men tänk om man ångrar sig, tänk om man gör ett jättemisstag? Varför kan man inte bara ibland få ett brev från himmlen, som står precis hur man skall göra med sitt liv....

Idag är det auktion, funderar på att åka och kolla lite, om jag har orken, vill egentligen bara se film och ta det lugnt.
Just ja! Kanske skulle få besök idag. Alltid trevligt när folk kommer och hälsar på.....
Näe nu skakar jag i hela kroppen....

PAUS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar