KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

torsdag 19 mars 2009

Ledig dag, med sol och kärlek....


Härligt att vakna när solen skiner, och jag ska äntligen få min kopp kaffe. Hela familjen hemma idag, undrar vad vi ska hitta på? Jag funderar på att sola solarium, fast jag är väldigt anti det, med tanke på dessa rynkor man får, men färgen sen Jordanien är ju snart helt borta och mina ben snart genomskinliga igen......

Min kära Iphone börjar jag bekanta mig mer med, känner mig så nöjd. Ett par dagar kvar innan jag kan börja använda den, är ju låst till Telia och idag har jag ju Tele 2.

Igår kväll var det sista avsnittet av Dirty Sexy Money, den bästa serien på länge, och så somnar jag i pausen!!! FÖRBANNAT! Vaknar och det är Seinfelt!! Vad gör jag nu då? Måste ju se det avsnittet, men jag tror det går i repris....gud vad jag skakar när jag skriver..måste vara kaffet!
Som sagt torsdag idag, fredag imorrn, skönt att dagarna går fort så denna diet kan ta slut....Det är helt galet vad man tänker på mat, ser mat drömmer mat, ja mat mat mat hela tiden! Man tänker på vad man ska äta när man får äta vad man vill...VÅFFLOR!!! Det närmar ju sig den stora våffeldagen, MUMS!
Näe nu ska jag väl göra något vettigt, typ vika massa tvätt....härligt!

Ha en härlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar