KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

måndag 16 mars 2009

Brrrrr


Oj, vad jag fryser, får ta mig ett varmt bad, med lite bubblor kankse. Dag 1 avklarat i dieten, usch undrar om jag kommer fixa den??? Jag vill så gärna, ska fan klara det.

Michaela hade så klart bakat en kaka til jobbet idag! Men det gick bra.
Dom första dagarna kommer nog vara värsst, ser mat hela tiden tänker på mat, saknar kaffe. Men då får man tänka på dom där fina Acne jeansen som jag vill kunna ha igen.

Imorrn chefar jag, Mickis på möte. Snart är det min tur, undrar hur det kommer att gå....??
Det är otroligt mkt man ska tänka på, tycker nog att schemaplaneringer verkar svårast. På onsdag kommer Lasse, en ny kille som skall börja hos oss. HOPPAS! Att det kommer bli bra, vi kan behöva en man på jobbet!

Nä, lite skön peeling, kanske måla naglarna med YSL sen krypa ner i sängen, för att sen ge sig på dag 2.....

Ha det gott, alla ni som läser min blogg.....Om det nu finns någon.

Just ja en sak till, idag lutar det åt en Iphone.....

2 kommentarer:

  1. Självklart har du läsare! Jag följer din blogg flitigt :)Hoppas att det går bra med dieten. Kommer nog upp och hälsar på dig i morgon. Kram!

    SvaraRadera
  2. Hello Honey!
    Du är välkommen. Kram

    SvaraRadera