KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

onsdag 25 mars 2009

Lön idag!



TJING!

Så fort man har pengar på kortet så vill jag HANDLA! Inte blev det lättare när PePe jeans kom med massa fint till butiken idag, en urläcker klänning, eller näe två fina. En ska jag ha, satt som en smäck, sen är jag kär i ett halsbandsur på Friendhs, kanske införskaffar mig det imorrn, om det finns kvar.....


Sen kan det vara skönt att kanske bara ta en slappar dag, innan man hämtar dottern, kanske se en film imorgon förmiddag, bara lata sig,,,det var ju hundra år sen.

Tiden räcker inte riktigt till på samma sätt längre, sen man fick barn.


Som sagt ledig imorgon, dottern ska vara utklädd till katt, ursött. Sambon, ja han vet jag inte när han kommer hem, gud vad man har det bra...eller? Syster har åkt hem till kära mamma, blir tomt. Ska det vara så här, att man inte kan vara själv, utan att bli halft deppig?!?!? Jävla hormonkossa! Ja så är det ju denna roliga vecka också...ni vet.


Några bra saker iallafall:

1.

Ikväll är det GREEEEYS!! Jippie!

2.

Bara 3 dagar kvar på dieten.

3.

Blir lååååång ledig i Påsk.

4.

Snart Chef!!

5.

Vi är friska(visst lite snor).

6.

Jag har en IPHONE.

7.

Stort fint hus.

8.

Kör Lexus

9.

Snäll sambo (oftast).

10.

Hmmm? Oj, kom inte på något mer just nu.


Men som sagt, ibland får man se till dom bra sakerna, som gör en lycklig. Finns dom som har det betydligt värre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar