KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

fredag 27 mars 2009

Thank god is Friday!

Japp fredag igen, hela dagen! Skönt.

Sitter på jobbet, dricker en kopp te, fryser som vanligt. Har lite ångest i kroppen efter gårdagens shopping, speciellt när det är mera saker jag vill köpa, hittade ett par fina vagabond skor på Åhlens, perfekta var dom! Söt tyg sko är ju ett måste,,,,,,eller hur? Sen hänger ju denna underbara klänning från Pepe här och väntar på att få komma hem i min garderob.

Nyköping! Japp, dit hoppas jag att vi åker över påsken, vill till min frisör, jaha, pengar till det med.....hmmmm.. HONEY!!! (Stefan)! Money money money!!

Sen så var det ju min diet, skit idag hade jag gått upp 100g, katastrof, blev fan helt deppig! Längtar till lunchen då jag ska äta torsk. Sen ikväll blir det biff, tänker nog kanske ta mig ett glas vin till det......fast då kommer jag säkerligen få ångset av det....

ÅNGEST ÅNGEST!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar